Post by helreracystia on Mar 12, 2022 23:21:13 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Monsters ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Monsters IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator munten ▞▞▞
▞▞▞ Merge Monsters 2022 version ▞▞▞
de beste game ooit omdat ik tot terra pig reikte zonder normale monsters te gebruiken
ik hou van inactieve games en deze gaat zeker op mijn telefoon
Was geweldig tot gisteren toen je besloot dat ik naar een advertentie MOET kijken om de bonussen te krijgen die vroeger gratis waren of om advertenties te bekijken voor een dubbele beloning
Het is niet zo erg, het is gewoon Het houdt me altijd op dag 1 in de dagelijkse beloningen en ik vind het niet leuk, maar over het algemeen is het goed
ik vind het geweldig want ik hou ervan om een level omhoog te gaan
Sky Champ: Space Shooter Akcija cmk
deze game is zo geweldig dat het beter is dan elk merge-spel dat ik heb geprobeerd, het is niet zo luxe, maar het is een goed spel.
Wanneer ik meer dan de helft van de tijd video's bekijk voor dubbele inkomsten en dingen, krijg ik gewoon hetzelfde te zien nadat ik TALLOOS dezelfde advertenties heb bekeken. Dom. Enige kans op reparatie?
Het is een prima spel om te spelen als je wat tijd wilt doorbrengen. Gaat na een tijdje vervelen.
Erg leuk spel geweldige graphics
plezier
ik kan de game niet installeren, dus help alsjeblieft
Nummer 1 slechtste game. .Wie overweegt te installeren, installeer het niet. Ik raad je aan om Monster Legend, een van mijn favoriete games, te installeren SLECHTSTE GAME😡😡😡
Het is net geen ender merga-spel. Ik geef het een 2 waardering. Ik viel alsof het een ripof is.
Ik vond deze game leuk, maar toen ik level 137 bereikte, kon ik niets samenvoegen, repareer dit, ik zou het een 5-sterren geven
Deze game raakt alle juiste plekken..mooi werk!
Eerlijk gezegd gaat het na een tijdje gewoon vervelen. Ik heb de meeste betoveringen gemaximaliseerd voordat ik lvl 500 bereikte en die willen zelfs moeilijk te bereiken zijn. Ook van wat ik heb gezien met de legendarische drakenpop-ups, kosten ze altijd 100+ meer edelstenen dan wat ik heb en gaan niet lang genoeg mee om die edelstenen gratis te krijgen. In het begin leuk maar niet voor lang.
Het zouden er 3 zijn, maar jullie hebben zojuist clluod toegevoegd, heel erg bedankt
Schattig! het is als het samenvoegen van Pokemon. Ik geniet er echt van.
Leuk samenvoeg/inactief spel. Verschillende manieren om het spel te veranderen, sneller samen te voegen of meer geld of krachtigere hits. Veel advertenties, maar alleen wanneer JIJ ze wilt en je krijgt kosten als je ze bekijkt.
Geen wifi nodig
Dit is absolute flauwekul. Ik upgrade iets een keer voor 200 munten en daarna komt het absoluut onnodige deel. HET WORDT 4K-MUNTEN, DIE LETTERLIJK 1000000000000 MEER IS DAN IK KAN VERTROUWEN.
Merge Monsters Aventura ymv
geweldig spel het is zo gemakkelijk te spelen en het is zo leuk om een nieuw soort monster samen te voegen en alle monsters zijn zo cool en geweldig heel erg bedankt om een leuk spel te maken
Deze goede game is zo geweldig goed ontworpen, blijf het updaten oke😉
Dus na wat tijd hierin te hebben geïnvesteerd, hier is mijn mening. De graphics zien er geweldig uit, dus dat heeft het ook, maar het is eigenlijk vrij slecht ontworpen qua gameplay. De bazen lijken gewoon niet hoger te worden qua moeilijkheidsgraad, en ze worden ook niet sneller gedood na resets, dus het vertraagt je voortgang drastisch. De voortgang van het verhaal is veel te traag en je kunt de beste samenvoegingen krijgen na ongeveer 2 dagen gematigd spelen, dan zijn upgrades nutteloos. Er moeten nieuwe helden worden toegevoegd of het gevechtsformaat moet worden gewijzigd
poggers game not finna lie cuz
Merge Monsters Περιπέτεια ctgi
Deze game heeft potentieel, maar verspilt het. Ten eerste is het geldsysteem slecht, je verdient weinig en upgrades zijn letterlijk een miljoen keer je inkomsten. 2e, het samenvoegen is stom, je moet alles alleen samenvoegen, als je elke paar seconden nieuwe monsters hebt, zou je 30 keer per minuut moeten samenvoegen, en je krijgt niet genoeg tijd om andere dingen te doen, het' Het zou het beste zijn als er een automatische fusie was die ook upgrades krijgt, het zal ook helpen met offline inkomsten, wat ook zo slecht is.
Ik heb nog maar een uur en een paar minuten gespeeld en ik heb al veel bazen vermoord, een heel goed spel
Half goed half slecht, moet echt de inwisselcode weten
Langzame progressie
Ik hou gewoon niet van het spel, de geldwaarde bij het verlengen van de spawn-tijd en de andere is gewoon vervelend
Leuk om al die verschillende monsters te zien. Het spel kan langzaam of soms erg snel zijn met boosts. Zeer repetitief, maar geen echt irritante advertenties.
Ik heb er echt van genoten, maar kwam helemaal tot monster 50 en 3.2k in portal power en ik heb me net vanmorgen aangemeld en het hele spel voor mij gereset, wat jammer is omdat ik weet dat ik al die vooruitgang opnieuw moet maken 😔
Spannend, verslavend en leuk!