Post by helreracystia on Mar 12, 2022 23:45:53 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blackthorn Castle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blackthorn Castle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän rahakkeita ▞▞▞
▞▞▞ Blackthorn Castle 2022 version ▞▞▞
Hyvää ajansyöjäpeliä. Pelit ovat hauskoja ja haastavia, mutta toisinaan hieman pitkäveteisiä ja muutamat pulmat ovat melko hankalia.
Hyvä peli ajanviettoon
Niin monia ongelmia latauksessa maksamisen jälkeen, että se oli ajanhukkaa.
Tämä peli oli todella hyvä, ei liian vaikea, vain täydellinen. Haluaisin pelata myös muita pelejäsi, mutta ne ovat aivan liian kalliita. Lataaisin ne ehdottomasti, jos ne olisivat ilmaisia.
Blackthorn Castle Pakikipagsapalaran zzpl
Blackthorn Castle Pakikipagsapalaran zzpl
Melko mielenkiintoinen ja helppo navigoida.
Melko helppoa vihjeiden kanssa. Nautinnollista, mutta aivan liian lyhyttä eikä tarinaa. Pitäisi olla ilmainen.
Blackthorn Castle სათავგადასავლო hbgd
Hyvän ajan täyteaine. Paljon paikkoja.
Se oli lyhyt mutta viihdyttävä. Se valmistui iltapäivällä. Ei kovin haastavaa.
Peli itsessään on hyvä, mutta...Maksoin pelistä 2,99 dollaria vain saadakseni selville, että sinun on maksettava ylimääräinen 1 dollari karttamatkoista (mikä ei koske joka paikkaan) ja sitten vielä 1 dollari vihjeistä. Sen häiritsevä ja ärsyttävä, sinun pitäisi vain myydä peli 4,99 dollarilla etukäteen ja antaa pelaajien jatkaa pelaamista.
Maisemat olivat kauniit, mutta grafiikka oli kömpelö. Palapelit eivät olleet niin haastavia kuin monet muut pelaamani pulmapelit, eikä pelin saaminen kestänyt kauan.
Liikaa navigointia edestakaisin paikkojen välillä.
Lyhyt mutta nautinnollinen. Jotkut palapelit voidaan helposti pakottaa raa'asti jo kauan ennen vihjeesineiden hankkimista. Grafiikka ja käyttöliittymä voisivat vaatia hieman enemmän kiillotusta.
Ei voi navigoida sillä, koska se hyppää jatkuvasti vääriin paikkoihin, eikä pysty selvittämään, mitä minun pitäisi löytää, koska hakupalkissa ei näy mitään. Olen pahoillani tämän ostamisesta. Grafiikka on hienoa, mutta se on kaikki, mitä voin sanoa siitä hyvää
Hauska Myst-tyylinen seikkailupeli. Hieman lyhyellä ja helpolla puolella, sain sen valmiiksi kahdessa tunnissa. Toisaalta olen kokenut seikkailupelien harrastaja, ja vielä oli yksi tai kaksi palapeliä, jotka saivat minut raapimaan päätäni jonkin aikaa. Odotan innolla sarjan muiden seikkailujen kokeilemista!
Paras vielä! Mikään, joka vaati sinun napsauttamaan jotain täysin epäselvää, mutta ei myöskään järkyttävän helppoa! Seuraavaa odotellessa!!
melko yksinkertainen mutta nautinnollinen seikkailu, jonka voit helposti poimia muutaman minuutin kerrallaan. yksikään arvoitus ei ole epälooginen, mutta samalla sinua ei ohjata joka askeleella. Yhteenvetona: ei premium-tason häiriötekijä, jossa mainokset ja mikrotapahtumat piinaavat meitä, mikä on virkistävä tauko.
Paljon hauskaa. Hyvä tapa viettää aikaa. Vähän tylsää. [Mike]
Erittäin vaikeaa, kunnes ostin vinkkejä. Tavarat eivät olleet näkyvissä siihen asti. Ovela.
jos nopea matka ei maksa sinulle mitään ei olisi täydellistä. mahtava peli
Erittäin hauska pulmapeli, paljon yksityiskohtia ja upea grafiikka. Ainoa pieni valitukseni on, että perääntymistä on paljon.Muuten se on erittäin virkistävää mieltä ja näyttää kauniilta & yksityiskohtainen.
Rakasti sitä.Palapelit eivät ole liian helppoja eivätkä kuitenkaan liian vaikeita. Palapelin ratkaiseminen voi kestää hetken, mutta se tuntuu palkitsevalta aina, kun ratkaiset sen.
varoitus, etteivät kehittäjät pääse käsiksi laitteidesi kuviin jne. se rikkoo laitteen ja sen laiton nuuskiminen 90 % peleistä ei vaadi pääsyä
älä lataa vihjeen hintaa $$$
Se oli mielenkiintoista, mutta sain pelin ratkaistua 5 tunnissa, se ei ollut minulle 6 dollarin arvoinen, kun se on niin helppoa, että olisit voinut tehdä siitä paljon pidemmän ja vaikeamman.
Ei vakuuttunut. Kaunis grafiikka, mutta ei - intuitiivinen pelattavuus. En arvostanut, että minun piti maksaa ylimääräisistä nopeista matkakartan paikoista, pelin sisällä. Tacky liikkua, IMO.
Hyvä lyhyt peli. . . Jos olet pelannut sen kerran, voit poistaa sen asennuksen. . . liian kallista siihen!
Kokeillut sitä. Ei pitänyt siitä. SE KIELTYI MYÖNTÄMESTÄ HYVITYSTÄ. Ei osta enää tältä palveluntarjoajalta. Kun he saavat rahasi, he eivät välitä sinusta.
mukava pulmapeli, värikäs grafiikka ja helppo pelata. Jatkuvasta navigoinnista karttojen välillä tuli hieman tylsää, koska monet vihjeet olivat kaukana aiotusta määränpäästä. hyvä viettää muutama tunti ilman, että sinun tarvitsee ajatella liikaa.
Hyvien pulmien ratkaiseminen helpottaa sitä hieman pussista saatavien vihjeiden avulla. Kesti jonkin aikaa selvittää, kuinka navigoida nopeammin, mutta kerran huomasin, että se ei pysäyttänyt minua. Joo nautin!!
Blackthorn Castle הרפתקאות llua
Transmute: Galaxy Battle Arcade pzun
Se on ohi muutamassa tunnissa & sitten ei ole muuta pelattavaa!Rahan tuhlausta 4 💩💩💩💩 En osta mitään muuta tämän kehittäjän peliä tarvitsee satunnaista pelattavuutta, jotta voit pelata & pelata tätä peliä tarvitset 10 vuotta ennen kuin voit pelata uudelleen, ellet ole noin 5-vuotias & unohda asiat nopeasti se kannattaa noin 35p Alle 5-Vuotiaille LAPSILLE, JOKA HALUAA HÄTTAA 2 TUNTIA ELÄMÄSTÄ KAIKKI MUUT ÄLÄ VAIVAA LUE SHERLOCK HOLMES -KIRJAA SIVUA 2 ⭐⭐ MAISEMAKSI! 🏞
Rentouttavaa, helppoa
Ei paha. Paljon edestakaisin, joita useimmilla näistä tyypeistä on. Sinulle tarjotaan nopea matkavaihtoehto, joka on ainoa löytämäni paikka, joka vaatii rahaa paitsi vihjeiden vastaanottamisen, joita kumpaakaan ei tarvita pelin suorittamiseen.
Jos et halua käyttää rahaa, unohda tämä sovellus
Keskinkertainen peli, yksinkertainen ja paljon edestakaisin. Olisi 3,5 tähteä, mutta ainoa vaikeus johtui siitä, että monia esineitä ja tärkeitä alueita ei voinut nähdä, koska kaikki oli pimeää. Haastettuani aivan liian paljon aikaa sen selvittämiseen, turvauduin lopulta tonniin läpikäyntiin, joka sai minut ymmärtämään ongelman. Minun piti kääntää kirkkauttani noin 60 %:iin (normaalisti minulla on se noin 5 %, joten sen pitäisi näyttää, kuinka huono se on) nähdäkseni kaiken. Erittäin turhauttavaa, ja muutti tunnin tai vähemmän pelin 3-4 tunnin peliksi. Tämän kaltaisten suurten sovellusten tulisi myös tallentaa datatiedostonsa ulkoiseen tallennustilaan.
Vähän liian helppoa. Myös suunnittelultaan hieman yksinkertainen. Ainoa vaikeus pelissä oli löytää kiertoteitä ja maksaa sitten ärsyttävästi nopeutettuja, kun huomasin, että suurin osa paikoista ei kuulunut "fast trackiin", 99p hukkaa! Luulen tämän lisäksi, että 11-vuotiaani nauttisi siitä & luultavasti rahan arvoinen hänelle (mutta ei lisäyksiä)
Ladattu kauan sitten, sitten unohdin omistavani sen, mutta lopulta pelasin läpi ja nautin kokemuksesta. Palapelit ovat melko helppoja. Vihjeiden yhdistäminen on hauskaa, jos vihjeitä ei käytetä usein. Löytöjen virta ei ole hämmentävä, kuten olen usein nähnyt vastaavista peleistä. Peliaika oli ±3 tuntia – minulla ei ollut kiire. Kaiken kaikkiaan se on rentouttava, sujuva peli. Pidin aivoni täynnä hyvää, puhdasta hauskaa.
alun perin annoin tälle viiden tähden luokituksen, mutta he nimittivät myyjän nimen uudelleen, nyt halutaanko minun ostavan takaisin? Maksoin täyden hinnan. mikä bs tämä on?
Blackthorn Castle Aventura iaay
Hyvin tehty noutotehtävä pulmapeli. Se, missä asiat kuuluivat, oli yleensä helppo selvittää, kun löysit pelin sisäiset vihjeet. Muutama pulma oli helppo tehdä raa'alla voimalla ilman vihjettä, mutta olisi erittäin tylsää yrittää voittaa pelin raa'alla pakotuksella joitakin pulmia. Vaikka en koskaan juuttunut tarpeeksi tarvitsemaan vihjeitä, mielestäni vihjeiden avaamisen ja nopean matkan hinta oli erittäin kohtuullinen, 0,99 dollaria kappaleelta, varsinkin kun peli on muuten ilmainen.
toinen mahtava peli! tämän palapelit olivat paljon vaikeampia, varsinkin kun pelasin ensimmäistä kertaa. Ei niinkään "ratkaisun keksiminen", vaan enemmän "mistä helvetistä löydän seuraavan vihjeen?!?". Vaikka pelasin läpi toisen kerran muutaman kuukauden kuluttua, minun piti turvautua vihjeisiin löytääkseni yli puolet vihjeistä ja esineistä. Siitä huolimatta nautin suuresti pelin pelaamisesta ja odotan lisää sarjasta. hyvää työtä!
Helposti, ehdottomasti paras ilmainen seikkailupeli täällä. Liike on liukas. Palapelit ja seikkailu kiehtovat. Kohtuullinen vaikeus. Lataa nyt.
Hauska, mutta erittäin pettymys, he veloittavat nyt ylimääräistä vihjeistä #ripoff
Jos et halua tuhlata rahaa tähän, älä tuhlaa aikaasi sen lataamiseen